جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

بازیکنان استقلال درخواست برای کاهش قرارداد را تکذیب کردند

  • کد خبر: ۱۸۶۰۸۸
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
بازیکنان استقلال درخواست برای کاهش قرارداد را تکذیب کردند
بازیکنان استقلال شایعه درخواست باشگاه برای کاهش قرارداد‌های خود را تکذیب کردند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در هفته‌های اخیر شایعاتی پیرامون درخواست‌های مکرر مسئولان باشگاه استقلال از بازیکنان بابت کاهش قرارداد‌های خود منتشر شده بود که این خبر‌ها از سوی برخی بازیکنان استقلال تکذیب شده است.

در شب حضور بازیکنان در باشگاه استقلال و گرفتن مقداری از دستمزد خود از باشگاه، پیرامون این موضوع از بازیکنان استقلال سوال شد که جملگی واکنش مشتکری نسبت به چنین شایعه‌ای نشان دادند واعلام کردند تا به امروز هیچ درخواست رسمی از سوی باشگاه استقلال برای کاهش قرارداد‌های آن‌ها داده نشده است.


ظاهرا طرح این موضوع به صورت شفاهی بوده و مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند به نوعی نظر بازیکنان را پیرامون این ماجرا جویا شوند، اما بعد از اینکه متوجه مخالفت بازیکنان می‌شوند طرح موضوع به صورت رسمی را منتفی می‌کنند.

به هرحال طرح نشدن چنین موضوعی از سوی باشگاه استقلال می‌تواند به بهبود روابط میان دو طرف کمک قابل توجهی کند. از طرفی بسیاری از بازیکنان همچنان مطالبات خود از فصل پیش را دریافت نکرده‌اند و منطقی نیست که باشگاه استقلال بخواهد با کاستن از قرارداد آن‌ها فضا را ملتهب‌تر کند.

البته گفته شده که طرح این موضوع به جهت عقد قرارداد با برخی بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده، بوده که در نتیجه باشگاه استقلال باید راه دیگری را برای کاهش قرارداد‌ها انتخاب کند تا شاید قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود باشد.

لازم به ذکر است که آرش رضاوند، سعید مهری و محمد حسین مرادمند جزو بازیکنانی هستند که قویا این موضوع را تکذیب کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->